lördag 26 april 2014

Godmorgon

Godmorgon och välkommen!
Jag heter Anneli, är 28 år och bor med min sambo i en stor gammal skola i Uppland. För 3 år sedan köpte vi detta underbara ställe och nu vill vi aldrig åka härifrån.
Vi trivs otroligt bra!
Jag driver och håller på att utveckla mitt företag där jag säljer hårnålar som sitter fast ordentligt och som är böjda. Dessa finns att se på www.zuperclip.com.
Jag arbetar även på en järn och färgbutik varannan helg.
David, min sambo driver också ett företag där han bygger och tillverkar rekvisita till teatrar och liknande.
Han arbetar också på en teater som scentekniker.

På vår lilla gård finns en liten hund, Ody heter hon.


Och så finns det en massa odlingar.
I år har jag byggt några nya odlingslådor och även fått ett gäng nya pallkragar också, så detta år hoppas jag på att kunna lagra en del av skörden till höst och vinter.

Ha en riktigt härlig dag!
Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar