tisdag 13 maj 2014

Back in business!

Då var jag back in  business igen!
Jag och David har haft en fantastiskt skön vecka på Cypern, med både regn och sol, men varmt har det varit hela veckan. Så otroligt härligt att bara kunna slöa och ha det bra tillsammans.
Men nu är det dags att återgå till det vanlig livet och jag tycker att det känns jättekul!
Jag gräver ju inte bara i jorden i vår trädgård utan jag driver ju även ett företag där jag säljer hårnålar med massa fina färger och glitter. De sitter riktigt bra i håret eftersom de är gjorda av hårt stål som sitter fast ordentligt och de är även böjda så de följer huvudets form.



Kolla in ZuperClips hemsida.


www.zuperclip.com


Så här ser hårnålarna ut:


Så idag blir det till att arbeta lite med ZuperClip och
sedan ut i landet och sätta potatis och lök.







1 maj skulle vi gå, som alla andra och titta på någon mysig brasa och precis när vi ätit middag och tänkt börja dra oss ner till byn så öste det
ner snö. Vi som hade haft så fint väder, med sol  och nästan 15 grader fick tänka om. Vi stannade hemma framför kakelugnen istället.
Och dagen efter såg landet ut så här som bilden ovan. Det kändes lite surt, jag som hade tänkt sätta potatis. Det var bara att vänta lite till.
Tänk vad naturen kan ställa till det för en. Men det är bara att anpassa sig. :)

Ha nu en riktigt härlig tisdag!
Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar